torsdag 29 december 2011

God morgon och en första


Idag riktigt blåser det här i skåne... riktig innesittardag. Själv sitter jag och funderar på om man skulle slå till på ett renskinn?? Har velat ha ett väldigt länge men det har inte riktigt blivit av. Men då är min fråga... jag har ju fårskinn hemma och senast blev det ju en komatta... kan man verkligen blanda alla dessa 3? Nu kommer dem ju givetvis inte vara i samma rum men ändå? Kan man blanda hejvilt?


Ja, när jag ändå funderar så slänger jag in en dagens.... oh my. Detta är inte min grej, kolla in benen, hur fasiken står jag?? Det längst bak ser ju ut som ett gummiben. Men jag bjuder på det idag, hahaha.

Nu hoppas jag att ni får en bra dag ( 3dagar kvar av detta året) mina vänner så hörs vi sen.


3 kommentarer:

  1. Ha Ha nu skrattade jag åt ditt gummiben. Ser lite märkligt ut. Att du faktiskt kan stå så där. Men du om vi bortser ifrån det endaste benet så är resten jättefint :-)

    SvaraRadera
  2. Ja benen är väl sådär efter många års fotbollspelande:)

    SvaraRadera
  3. Hej vilt :)
    Ja, jag tror man kan blanda även om det inte är vilt!

    SvaraRadera