tisdag 13 december 2011

Seg uppdatering


Ja inget bra på att uppdatera har jag varit.. här hemma ser det ut som, ja jag vet faktiskt inte. Men här finns nog ingenstans här inte behövs våttorkas när allt är klart. Möblerna står lite huller om buller och jag får verkligen anstränga mig för att inte städa. Vilken nytta hade det gjort när det blir lika skitigt dagen efter men man får ju se det positiva i det o det är ju att jag kommer ha ett städat hem till jul, riktigt städat.

Vad har man annars hitta på, jobbat och försökt hjälpa mannen med julklappar. Men frågan jag ställer mig denna jul är var köper folk sina julklappar???Butikerna står ju nästan tomma på folk och ingen julrusning direkt....Eller har nätet blivit så stort så folk klickar hem sina klappar detta året?

Men det är ju skönt att inte behöva trängas om man ska se det från den ljusa sidan.

Och idag är det Lucia:)
Undrar hur många lussebullar man kommer få i sig!

Nu mina vänner hoppas jag att ni får en underbar Lucia!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar