måndag 26 december 2011

God fortsättning


God fortsättning på er alla, jag hoppas att ni haft en underbar jul!

Själv har jag inte riktigt fått den här julstämningen och nu är det för mig iallafall över.
Mannen sover och det gör väl ganska många fortfarande vid den här tiden så här en annandag jul. Men rean börjar ju idag...vilket innebär att vi måste gå in tidigare än öppning och förbereda. Vilket för mig betyder ingen sovmorgon. Men frågan är om det blir någon hysteri idag?? Det var ju inte det innan jul vilket måste betyda att det finns ganska stora lager kvar? Så man kan gott vänta med reashoppingen, men det är ju bara vad jag tycker och tror.
Tacka vet jag nätet, där slipper man trängas!

Nu mina vänner, en xtra kopp kaffe så man vaknar så får ni ha en super dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar