måndag 23 juli 2012

Zebra



Nu har det varit tyst här några dagar efter att ha haft full rulle. Vi åkte upp till stugan igen några dagar efter att min bror och hans familj varit här. Och jag hade faktiskt inte ens datorn med mig.

Efter att nästan inte alls ha varit hemma på 3 veckor så ska det bli skönt att få spendera denna sista semestervecka hemma. Att ta igen allt trädgårdsarbete som man struntat i och jag började så smått igår med framsidan. Och ja, man underlättar ju för sig själv om man gör lite då och då...puhhh har träningsvärk i hela kroppen.

Men i onsdags hamnade vi på Ystad djurpark och vi fastnade länge hos zebrorna.
Så otroligt vackra djur med deras mönster.






Har massvis med bilder på dem.
Och jag kan inte titta mig mätt på dem.

Jga hoppas att Ni haft några underbara dagar och jag ska sätta mig ner så fort jag får en stund över för att uppdatera mig.

Nu, kaffe sen ut i trädgården.

Ha en underbar dag vänner så hörs vi senare!



 

1 kommentar:

  1. Ja, dessa underbara djur med helt fantastiskt mönster! Förstår precis! Kunde inte heller släppa bilderna på zebrorna från Knuthenborg jag tog tidigare i år! En av dessa bilder hänger nu på väggen!
    Så fina dina bilder är!
    Kram Jenny

    SvaraRadera