lördag 7 juli 2012

Lördag



Lite shopping har det hunnits med och denna lykta kommer att få följa med mig hem.

Klockan är ofantligt tidigt för att vara lördag och jag har varit vaken länge innan jag bestämde mig för att det är lika bra att gå upp.

Det enda som hörs är fågelkvitter och molnen ligger regntunga över oss.
Det är något visst med att få vara uppe före alla andra och vakna till i sin egen takt. Jag behöver otroligt lång tid på mig på morgonen innan jag vaknar.

Idag blir det nog en tur till Båstad, måste inom apoteket för hundarna får ofantligt många fästingar och dem där djuren har jag fobi för, alltså på riktigt.
Och sen har jag spanat in en klänning som jag känner att jag behöver.
Behöver kanske är att ta i, vill ha då, verkligen vill ha och känner man det ja då behöver man den.
Mannen är av annan åsikt, som vanligt när det kommer till sådant. Det som finns räcker tydligen enligt honom. Jag väljer att slå dövörat till.

Nä en kopp kaffe är det som gäller nu så att man riktigt vaknar till.

Jag hoppas att Ni får en underbar lördag därute mina vänner så hörs vi.

Nu fångar vi denna lördag och gör den superbra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar