tisdag 24 juli 2012

En moadboard


Håller just på att ändra i vårt gästrum/garderob/arbetsrum.

När vi flyttade in hade jag en helt annan vision om hur jag ville att det skulle se ut men har hela tiden känt att jag inte har trivts med hur det sett ut.

Så lite målarfärg, nya textilier och ny matta har förändrat hela rummet till hur jag vill att det ska ut. Nu väntar jag bara på en ny stol sen är det klart.
Eller egentligen det enda som är helt nytt är mattan, allt annat är återanvänt.

Så idag bjuder jag på en liten sneakpeak på min moadboard som håller på att byggas upp. Ett armeringsjärn som blev över när vi gjorde vår bänkskiva och gamla hederliga tvättklämmor.

Detta rummet kommer användas väldigt mycket till jösten och vintern och då måste jag ha en plats där jag kan inspireras och framför allt trivas.

Men idag är det helt andra saker som gäller, målningen utomhus fortsätter och en trappa till trädäcket ska äntligen bli av.
Härligt när det händer saker. Vi har varit lite lata den senaste tiden men känslan nu när det börjar likna något ät otroligt skönt.

Och varmt är det, puuhhh, men ack så härligt med sommar.
Jag hoppas att ni njuter ordentligt.

Vi hörs senare mina vänner!


Pssst, jag hade blivit jätteglad om jag hade fått veta lite om vilka ni är som tittar in här hos mig. Ser att ni är många men har ingen aning om vilka ni är så ett litet hej hade gjort mig jätteglad:)

2 kommentarer:

  1. Jag hittade precis hit till din fina blogg. Vilken bra idé att använda armeringsjärn. Spännande att få se det färdiga resultatet av arbetsrummet. Nyfiken:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Första gången jag kikar in hos din fina blogg. Har fallit för samma idé själv och kommer skaffa ett armeringsjärn när vi kommit på plats i vår nya lägenhet:) Snyggt!!

    Hoppas du har en fin kväll /Linda

    SvaraRadera