tisdag 10 juli 2012

Redan höst?


Idag är det inte vilken dag som helst utan mannens födelsedag. Något speciellt firande ska vi väl egentligen inte ha utan det ska ätas god mat, dricka gott och njuta.

Vi har verkligen höst idag, det blåser stormvindar ute och allra helst hade jag velat krypa upp under en filt med en bra bok, men jag ska snart sätta igång att baka en underbar chokladtårta till kvällen. Eller ja om den är underbar vet jag ju inte ännu för jag har aldrig gjort den tidigare men det är mjölkchoklad i så det kan ju inte bli annat än succe.

Och imorgon bär det av hemåt igen efter en vecka på Bjärehalvön. Tennisveckan startar ju denna vecka och då vill jag gärna inte vara här, det blir ett vimmel av människor och Båstad är ju inte speciellt stort.

Här är verkligen underbart här uppe och man kopplar verkligen av och jag har till och med tagit årets första dopp.
Men jag längtar lite hem... haha.
Det är väl förvisso bra för det betyder ju bara att man trivs hemma.

Nehe dags att sätta igång då.

Jag hoppas att Ni har det bra därute mina vänner så hörs vi snart igen!

1 kommentar: