tisdag 3 juli 2012

Andra dagen

Äta gräs, gott!

Men just det, det får jag inte.

God morgon alla därute!

Andra dagen på semestern och jag ska snart börja packa. Ska spendera några dagar på Bjärehalvön. Ska bli så skönt och härligt, det är verkligen sommar när jag kommer upp där.
Igår gick väl sisådär att koppla av.
Är jag hemma och är ledig kan jag inte vara just det, ledig. Utan det är alltid något som måste fixas och donas med. Tvätten, dammsugning, you name it.

Är ni likadana? Att inte kunna koppla av? Eller ni har den förmågan att bara kunna släppa allt och verkligen koppla ner och tänka nu är det semester.
Om ni har den förmågan, delge mig gärna med några tips.

Kameran följer givetvis med så jag ska försöka att visa er några smultronställen om ni vill det.

Nu hoppas jag att Ni får en underbar tisdag mina vänner så hörs vi senare!



2 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig! Kan inte slappna av! Vill så gärna bara kunna ligga och läsa en bra bok och sippa lite kall dryck, men det går inte! Och jag kan inte skylla på mina tre barn, nej, det är jag och alla måsten som ställer till det!
    På kvällarna går det dock bättre att bara va!
    Ha det så skönt på Bjärehalvön!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Älskade Jazziz-mannen! Saknar hans glada skutt! Ge honom en smarrig puss från oss!

    SvaraRadera