fredag 6 juli 2012

Inga planer



Dagarna flyter samman och man vet inte vilken veckodag det är.
Vi gör små dagsutflykter men inget av större ansträngning.
Vi sitter ute långt in på kvällarna och njuter av tystanden och levande ljus.


Här ser ni en del av stugan, svärfar har själv byggt den och den är omringad av kohagar och åkrar och havet ligger 5 minuters promenad bort.


Både bordet och grillen är även det byggt av svärfar samt betongskivan som är på grillen.

Ikväll kommer äntligen mannen upp och inget står på schemat.
Innan har vi alltid haft planer och hela förra semestern var fullproppad utav takbygge och renovering av huset, men detta året finns det inga planer och jag kan tycka att det är lite skrämmande då jag alltid vill ha full kontroll och veta vad som ska komma härnäst. Men jag börjar tycka att det är otroligt skönt att det inte finns några planer utan man tar dagen som den kommer och gör vad som faller en in.

Och det är väl det som semester egentligen handlar om..

Jag hoppas att Ni har det underbart därute mina vänner, vad ni än hittar på!

Kraam på Er!




1 kommentar:

  1. Det låter underbart!
    Och vilket hus och miljö! Fantastiskt!
    Njut och ha det skönt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera