onsdag 18 juli 2012

Min hand


Japp. Där ser ni den. Mitt fynd från Artilleriet.
En trähand.

Direkt jag såg den så blev det omedelbar kärlek.



Exakt var den ska vara i hemmet har jag inte riktigt bestämt ännu men så länge hamnade den här, på skänken.
Kan tänka mig att det blir en sådan sak som flyttas runt, och runt och runt.
Men det gör inget. Den är inget tung.


Idag, eller nu på morgonen är himlen oroväckande blå.
Kan det vara så att vi ska få sol idag? Vågar man hoppas på det?
Isåfall vore det en perfekt dag för den att visa sig.
Det är nämligen så att min bror med familj kommer och hälsar på från storstaden.
Och som jag har längtat och väntat på denna dagen.

Det blir ju tyvärr inte att man ses så ofta när man har över 60 mil emellan sig. Och givetvis är lilla prinsessan med. Min brorsdotter, och här ligger paket och väntar på henne då hon fyllde hela 2år nu i juni.

Och hon är en riktig liten prinsessa den lilla busungen.
Prinsessan kallar jag henne för att hon är den enda tjejen som är född efter mig i släkten, och ja det är ju några år sedan. Annars är det bara pågar hos oss.

Planerna för idag är väl inte satta ännu men en tripp till Ystad djurpark kanske det kan bli. Vi får se helt enkelt.


Så nu håller vi alla tummar och tår på att solen kan skina över oss i Svedala idag.


Hoppas att Ni får en underbar dag idag, vad ni än hittar på.

Kraam På Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar