lördag 14 juli 2012

Destination Götlaborg


God morgon alla!

Idag satte jag faktiskt klockan vilket borde vara förbjudet på semestern. Men väskan är packad och snart bär det av mot Göteborg.
Ska bli så härligt och det var några år sedan jag var där, tänk när jag var liten var jag där iallafall minst en gång var sommar.

Planerna är väl egentligen inte gjorda för vad vi ska hitta på men tanken är att vi bara ska komma bort lite, äta gott och njuta av semestern.

Men jag har en destination jag bara måste besöka och det är det välkända Artilleriet.
Oh jag riktigt längtar tills jag får stiga in i den butiken och se den in real life.
Jag kan säga som så att förhoppningarna är stora, så mycket bra skriverier som den har fått och är den bara minst lika bra som webshopen är jag nöjd.

Har ni några andra bra tips på ställen som är värt ett besök så hojta gärna till!
Tips mottages mer än gärna.


Nehe, nu måste jag väcka mannen min, jag är ganska ivrig på att få komma iväg om så bara är över natten.

Kameran är laddad och jag hoppas på att få visa er många bilder imorgon.

Ha nu en toppen helg mina vänner så hörs vi senare!


1 kommentar: