tisdag 1 november 2011

Underbara höst

Hela vår trädgård består just nu av gula löv i olika nyanser, lite rött här och där. Och när man går upp på morgonen och det första ögonen ser är ett hav av höstens alla färger...

Kan man bli annat än lycklig då?





Hösten och vinterna har alltid varit mina årstider där jag trivs bäst. Kan vara ute och promenera i evigheter och känna hur lugnet infinner sig i kroppen. Speciellt en dag som denna då träden står helt stilla. När man har stressiga vardagar och man känner att tiden inte räcker till och man har svårt att slappna av, då är jag glad att man just nu bara kan gå utanför dörren.


Hittade även några små askar som vi fått i bröllopspresent, eller ja dessa var omslagen och jag har alltid gömt dem för färg i mitt hem har inte varit aktuellt innan. Men något har hänt, jag finner inpiration från andra bloggar såsom vackra foton, utomhus. Och känner att färgen i små detaljer välkomnas här hemma.
Så nu har dessa små askar kommit fram, och jag trivs med dem.

Nu ska jag snart ut och finna lugnet i en härlig promenad med doggen innan jobbet kallar.

Hoppas ni får bra dag mina vänner


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar