lördag 12 november 2011

Magiskt


Lördagen har spenderats i trädgården genom att först rensa ut hela förrådet och sen försöka oss på att organisera där inne. Nu flyttade vi ju hit för inte så många månader sedan men seriöst, hur mycket kan man samla på sig???Och då rensade vi ändå då.

Men nog om det. Ute på trädäcket kravla det runt den mest underbara fjärilen jag någonsin sett. Det var lite av ett magiskt ögonblick. Jag har aldrig någonsin fått studera en fjäril på så nära håll.

Så, Otroligt. Vacker.

Det ser nästan ut som den har ögon på utsidan av  vingarna.

Titta på de vackra konturerna,färgena...


Finns bara ett ord. Underbar.


Hur ofta får man vara med om en sådan här sak? Ja dem som har det som yrke kanske inte tycker det är något speciellt, men hallå det var i min egen trädgård.

Jag kunde ta hur många bilder som helst.

MAGISKT.

Hoppas att ni har en  bra lördag där ute mina vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar