söndag 20 november 2011

Trött men glad

Igår hade vi middag här hemma för att fira mina födelsedag. Sent blev det oxå så det var så skönt att få sova ut idag.

Jag fick så mycket fint så jag nästan spricker av glädje men har inte hunnit fota idag då vi varit på utflykt.

Och vilken utflykt. Det bar av till Vallåkra och butiken Enkla Ting för där vankades det julinspiration. Alltså den butiken är bara ett måste om man är i Skåne. Jag skulle kunna gå där i timmar och bara känna och titta och ooohha lite. Och kvinnan som har butiken är bara en sådan glädjespridare när hon pratar med sina kunder.

Ja jag skulle kunna skriva ett hur långt inlägg som helst om detta men jag säger det igen.ÅK DIT!



Här hemma är det bara några vita hyacinter som har kommit in och jag får vänta lite med att ta in julen då vi får nya fönster i december så julen kommer lite sent hos oss men jag vet precis hur jag vill ha det i år. Mycket grön mossa och mycket natur kommer det vara, i alla sin enkelhet.

Hoppas att ni haft en härlig söndag mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar