tisdag 8 november 2011

Att göra...vadå egentligen?

Ja nu på morgonen har jag varit väldigt effektiv med pappersarbete, hunnit måla lite och sådär.

Sen fick jag nog en knäpp och försökte leka fotograf, vilket jag verkligen inte är. Men ibland kan jag bli så frustrerad när något vackert (i mina ögon) dyker upp och jag inte kan fånga det med kameran. Det blir liksom men det var inte så det såg ut på riktigt, jag lovar!





Så nu har jag sprungit fram och tillbaka här hemma i min ensamhet (tur är väl det)
och försökt fånga ljuset, flyttat på saker och tänkt; aha det här kommer bli bra. Tills jag tittar i kameran, meeen det var inte så här jag såg det?!

Vissa bilder blir bra, många inte. Det kanske är dags att ta fram manualen till kameran. För det är ju så himla kul och jag är verkligen ingen teknikmänniska.

Men det kanske är som det sägs: att övning ger färdighet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar