onsdag 16 november 2011

Mörka tider

Hur gör man när det är mörkt när man går hemifrån och mörkt när man kommer hem??
Inte ett enda foto har jag lyckats knäppa och inspirationen tryter.

Hur gör ni alla andra? Har ni en enormt stor bildbank? För det har inte jag.
Varav jag inte har skrivit på några dagar.


Så idag blir det en bild på mitt älskade soffbord. Verkligen ett fynd och jag har älskat det ända sen jag såg det första gången. Handtagen är slitna, den är sliten och rostig på några ställen och där sitter biljetter kvar på den från början av 1900-talet.
Enda problemet egentligen är att den är ganska svår att ha saker på då jag inte riktigt får in den rätta touchen. Men det kommer väl med tiden.

Hoppas ni får en bra dag mina vänner så hörs vi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar