lördag 19 november 2011

Mattan på plats.




Ja då var mattan på plats och jag trivs. Vet inte om ni känner likadant som jag ibland men sometimes räcker det inte att det bara ser fint ut. Utan det är känslan som avgör det hela. Känns det bra? Klaffar allt? Skulle jag kunna ha det såhär ett tag?

Och trots den bruna färgen på mattan så funkar det. Ja enligt min mening och min känsla då. Och till och med mannen tyckte om det. (Ja, nu var det ju han som köpte den till mig men han hade ingen aning om vart jag skulle ha den. Är inte det fantastiskt egentligen? Här köper han en stor matta till mig utan att ens veta var i hemmet jag vill ha den.)

NU, en kopp kaffe och sen börja dagen som innebär jobb till en början.

Hoppas att ni får en underbar lördag mina vänner.

PS. Förresten undrar ni vad det är för säck runt olivträdet så är det en vanlig jutesäck som får agera kruka på ett zinkfat, hittade ingen stor som skulle passa, varken mig eller krukan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar