torsdag 10 november 2011

Samlad

Nu är alla hemma igen, både mannen och hunden som varit borta hela veckan.
Ska bli väldigt skönt att sova utan en stekpanna bredvid sängen (Hey sover man själv så får man ju ta till det man har hemma, tur jag slapp använda den)

Tänk vad städat man kan ha det när man är själv hemma, och speciellt utan hund, oh my, vad en liten lurvboll skitar ner. Men det är allt värt det av all obehindrad kärlek man får. Då kan jag allt dammsuga flera ggr om dagen , det är det allt värt.







Glasklockan fick jag av min mams i helgen när vi var hos dem, hon visste att jag hade varit på jakt efter en sådan och hon hade en liggandes hemma. Perfekt. Dock fanns det inget fat till så jag gick ut i trädgården och tog ett keramikfat och nu har jag bara målat det svart.

Det lilla söta fodralet som man kan gömma de fula tändstickorna i fick vi av svärmor och kommer från Miljögården i Lund. Då kan man ha asken framme utan att den stör.

Ha det nu så bra mina vänner så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar