fredag 18 november 2011

B - Day


Ja. Igår blev man ett år äldre. Vet inte riktigt vad jag tycker om det men det är ju inte precis som om jag kan göra något åt det. Utan bara gilla läget.

Nu är jag ju lite ytlig och älskar att få presenter. Så igår när mannen kom hem hade han med sig två stora paket och i ett av dem låg detta (bilden ovan), en komatta!!! Jag blev så lycklig.

Så nu ska det bara tvättas golv och städas innan den får komma på plats. Enda saken är ju att den är brun... och vi har inget som är brunt här hemma, men kontraster gullar jag ju och jag älskar mattan så det får bli så.


Det blidde även en bok, jag är inget fan av deckare vilket detta är men jag gillar ju författaren så det ska bli spännande.


Nej nu är klockan faktiskt eftermiddag så det är väl dags att hoppa i normala kläder, man måste älska lediga dagar.

Ha nu en toppen fredag mina vänner så hörs vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar