måndag 27 augusti 2012

Yes No Maybe



Kommer ni ihåg när man gick i lågstadiet och man skulle fråga chans?
Jag gör det och jag kommer ihåg lapparna man skrev.
Dem kunde ha olika utförande, men man skrev alltid ja, nej eller kanske.
Ofta hade dem rutor bredvid sig och man skulle sätta ett kryss i den rutan där svaret var.
 
 
Och för ett tag sedan såg vi en film där yes no maybe var med och jag har ända sedan dess velat ha en tavla som motsvarade detta, men jag visste inte hur jag ville att den skulle se ut.
 
Så igår när mannen lekte med sprayburkar i trädgården fick han hjälpa mig att göra tavlan med hjälp av sprayflaskan.
 
 
 
 
Yes.
No.
Maybe.
 
Givetvis blev det ett yes från vår sida.
 
 
Hoppas att NI får en underbar start på veckan mina vänner så hörs vi senare!!
 
 


1 kommentar:

  1. jag vill också ha den tavlan. kan ni fixa för ni e bäst? /Bästa syster och svägerska

    SvaraRadera