onsdag 15 augusti 2012

Min plats


Mitt arbetsrum är inte helt klart, stolen fattas fortfarande och lite småsaker som jag skulle vilja ha men tänkte ändå visa er hur det blivit.



Detta är hur det såg ut innan jag målade skivan svart och jag hade egentligen ingen aning vad jag skulle använda bordet till, jag satt ju egentligen aldrig där.


Här har jag målar skivan svart.


Just nu är bordet lite stökigt men det hoppas jag att ni bortser ifrån.
Det som saknas är stolen som jag ännu inte fått tummarna loss att beställa.
Men när jag väl har den så tror jag att känslan som jag är ute efter komma infinna sig.


Överlag är jag väldigt nöjd. Jag gillar känslan jag får i kroppen när jag stiger in i rummet och framför allt så har det blivit ett rum som jag vill vara i. De turkosa askarna ni ser längst upp till vänster ska snart få sig en omgång med färg. (tänka sig, här har jag varit helt frälst i turkost nu ett bra tag och nu känner jag mig mätt på det, tur att det finns färg.)

Tanken är att detta ska bli min arbetsplats, min fristad, där jag får härja fritt.
En plats där jag hoppas att inspiratonen ska infinna sig.


Jag hoppas att Ni har haft en underbar dag i värmen mina vänner!
Det är ju fotboll nu och det får vi inte missa!!







2 kommentarer:

  1. Så fint! Blir härligt att slå sig ner där o fixa o ordna. Snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja man behöver en sådan plats så man inte sprider ut sig i hela hemmet haha, fast det gör man ju ändå:)

      Radera