torsdag 9 augusti 2012

Glömd årsdag...





En underbart doftande lavendel har fått komma in för att ge hemmet lite harmoni.


Ok, hur smått förvirrad,glömsk och virrig får man vara?
För exakt ett år och en vecka sedan startade denna blogg.
Och det missade jag helt utan kom på det igår.
Hey, vänta nu...var det inte i augusti förra året som jag började skriva. Jomenvisst.

Ett år som gått otroligt fort, nästan för fort.

Ett år som verkligen fått mig att förstå vad det är jag vill.

Denna bloggen har gett mig så otroligt mycket. Kanske inte så mycket som jag kan ta på men på det själsliga planet.
Det har blivit min avkoppling, min inspiration. Och med inspirationen menar jag alla andra bloggar som man hittat till, som är så otroligt duktiga på det dem gör att jag bara vill krama om var och en och säga vilket grymt jobb du gör!!
Tack för att just du delar med dig av allt du kan och inspirationen du ger oss andra läsare.

Bloggen har till och med fått mig att ta ett stort steg, ett stort steg för att vara jag, som annars tycker om när saker och ting är som dem är, trygghet helt enkelt.

Jodå, nästa vecka ska jag börja studera. Studera!!
Jag som annars hatar att studera, eller ja jag gjorde.
Inredning är det som kommer stå på schemat det närmsta året.
Så otroligt spännande det ska bli och jag ser verkligen fram emot att få lära mig.
På riktigt.
Tufft kommer det bli då jag både ska jobba och studera på heltid, men vill man något så ska det gå, bannemej!



Nu hoppas jag att ni får en underbar torsdag mina vänner så hörs vi senare!



2 kommentarer:

  1. Grattis! Stort!
    Och vad spännande!
    Vad exakt ska du studera? Vilken kurs, linje, utbildning?
    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Oj, har helt glömt att svara:( jag kommer studera på distans då jag fortfarande ska jobba, och kommer studera till cert. Inredare. Vad det blir av det vet jag inte ännu men jag ska få studera det jag brinner för allra mest; inredning:)

    SvaraRadera