fredag 24 augusti 2012

Gröna saker

 
 
 
 
Igår öppnade min favoritbutik igen, Bloom, efter ett långt sommaruppehåll.
Dessa gröna sakerna fick följa med hem.
Dem hade även helt enormt underbara snitthortensior som jag fick hålla mig i skinnet för att inte ta med hem. Jag älskar den blomman, det bara är så.
 
Men förhoppningsvis väntas det förändringar i hemmet i helgen och då vill jag inte ha en massa blommor innan det är klart, så efter helgen kommer det nog komma in en eller annan hortensia.
 
Överallt man läser nu så är det förändring på gång.
Lusten att göra om, få in lite nytt nu inför hösten.
Och jag är inte sämre.
 
Vi har letat soffa nu ett bra tag och äntligen har vi hittat vad vi tror kan bli bra.
Så nu blir det att sälja av det andra vi har, och framförallt få bort dem så vi får plats med det andra.
Det jobbiga är ju att just med sådana här saker har jag inget tålamod alls.
 
Vill.Ha.Nu.
 
 
Men. Nu kör vi fredag, hela dagen lång.
 
Hoppas att Ni får en underbar sådan mina vänner så hörs vi senare.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Underbara gröna saker! Och fantastiska bilder!
    BLOOM säger du! Har öppnat igen och jag som ska till Lund imorgon!!
    Jag önskar dig en härlig fredag och så spännande med förändring!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, Japp dem har öppnat igen:) farligt farligt för dem hade så mycket Fiiint!!!! Tack detsamma kära du:)

      Radera