söndag 9 oktober 2011

Vilken höstdag

Vilket härligt väder vi har haft idag.
Vi har haft en underbar söndag idag. Åkte o kollade på soffa och vi hittade faktiskt en vi vill ha, eller ja jag har vetat det hela tiden men det är ju ett ganska stort inköp så mannen får ju vara med o bestämma .

Gick snabbt inom Stoff och stil som ligger i samma område och köpte mig faktiskt lite tyg som som jag tänkte ha som bordslöpare.




Det var verkligen bara in i butiken snabbt välja tyg betala och sen ut igen. Man kan ju säga att gå i en tygbutik en söndag full med människor kanske inte är en av mannens favoritsysselsättningar..(?) Får nog ta en runda med mamma senare i höst och  verkligen botanisera där.

Eftermiddagen spenderades hos goda vänner som bjöd på söndagslunch med american pancakes som dessert. Oh my... vad gott det var.. har faktiskt aldrig ätit det innan men jag kan gott säga att det inte var sista gången.

Ha en supermysig kväll mina vänner så hörs vi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar