torsdag 20 oktober 2011

En svart detalj




I vårt förra boende bestod grunden av svart och vitt i inredning, eller rättare sagt det var dem 2 färgerna som fanns.

Så när vi flyttade sa vi att vi inte skulle ha svart i huset för vi var ganska trötta på det. Men nu när vi börjar bo in oss kan jag känna lite att jag saknar det svarta i inredningen. Speciellt nu när jag målar alla loppisramarna svarta så var det 2 ljusstakar som jag inte kan hitta rätt plats till, har nog aldrig haft en given plats för dem. Så jag gav dem en runda med svart färg dem oxå, när jag ändå höll på liksom..
Dem är ganska plottriga och att ha två st bredvid varandra skulle nog bli för mycket för mig men en på bordet tillsammans med glasvaserna och snittblommorna så smakar jag på det.
Är inte riktigt överens med mig själv men det är ändå något som gör att jag inte kan ta bort den.
Är det dags att säga välkommen tillbaka till det svarta?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar