onsdag 12 oktober 2011

Att gilla blommor





Detta börjar nästan likna en blomsterblogg hahaa, men jag kan inte motstå snittblommor. Det gör så mycket för ens hem och det är en billig förändring.
Och det känns lite lyxigt o hey jag har ännu inga fönsterbrädor som jag kan ha krukväxter i så jag skyller på det.
O dessa rosor, alltså kolla in dem , så himla coola. Jag har aldrig sett något liknande.  Nu får man bara hoppas att de står länge så jag kan njuta utav dem.

Idag har det inhandlats en tavla på Erikshjälpen som jag har tänkt förändra lite genom att måla ramen svart. Vi har beställt lite foto utav en vän som vi hoppas på att få snart så vi kan börja få upp lite på väggarna här hemma. Jag är lite nördig när det gäller nyspacklade/målade väggar, vill helst inte göra hål i dem men vi måste få lite känsla här hemma o projektet tavelvägg är igång.

Nu mina vänner är det datetime med kudden min. Hoppas ni haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar