fredag 21 oktober 2011

Inte riktigt

Ja. Det är här vi lagar mat.  Vet inte riktigt hur många foto jag tog egentligen men inget utav dem visar vårt kök. Eller jo det är ju klart att dem gör men inte som det ser ut i verkligheten  eller hur jag uppfattar det. Varken jag eller mannen gillar att ha saker i köket. Det ska vara rent och finnas yta att arbeta på, varav att det ser lite dött ut, kan man säga så?



Denna korg från Granit är väl det som visar att vi huserar i köket haha




Det svarta hålet till vänster är det meningen att där ska sitta en täckskiva men den har inte riktigt hittat dit ännu.. snart snart


På det stora hela är vi väl nöjda, speciellt med att vi fick vasken framför fönstret vilket verkade omöjligt från första början men det gick.

Så nu det som är kvar är nya fönster o oj vad jag längtar för man tror inte det men det där fodret som sitter runt om, det gör väldigt mycket för ögat o hela intrycket. Och det lilla fläktröret ska oxå upp. Vi hade tänkt att ha det öppet, alltså att man ser röret. Vi tror, vi har ju inte sett det ännu hur det kommer bli, men vi tror att det kan bli bra så då vi vill fortsätta på den lite råa industriella känslan.

Nu mina vänner är det dags att ta tag i fredagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar