tisdag 4 oktober 2011

Premiärer

Go Kväll mina vänner!

Ikväll är det faktiskt tvn som gäller(förvisso inget ovanligt i detta hemmet), det är ju först Äntligen Hemma och sedan Desperate Housewives....o yes visst följer jag det, fast imorgon är det ännu bättre...Greys Anatomy!!!

Annars har veckan börjat lite trögt.. det är nämligen så att jag slutat med allt vad sötsaker heter, godis, chips, läsk och kakor... ohh kakor. Det är min stora lass.
Jag.kan.inte.sluta.äta.kakor.
Men nu tänkte jag ge det en chans för det har nämligen blivit lite för mycket av det goda den senaste tiden.
Och just nu är det kakor som finns i min hjärna, den verkar vara inställd på att tänka: kakor, ge mig kakor. Men jag ska allt klara mig!


Här är skänken som jag letade som en galning efter.. förebild då alltså.


Med lite målarfärg och nya knoppar blev det en klassisk möbel

Och visst är det en liten tassel som hänger där, kunde inte låta bli när jag besökte Enkla Ting.


Nej mina vänner, tvn söker min uppmärksamhet.

Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar