fredag 14 oktober 2011

En fredags morgon




Har länge tänkt på att jag skulle vilja ha en bänk till bordet för att bryta av tolixarna, och det behövs då bordet är ganska stort (120 brett, 240 långt).
Så jag tog in bänken vi hade ute på framsidan och målade den (varav den vackra "målarduken" under) vit. PÅ bilden ser den heltäckande ut men har målat väldigt tunt så träet syns igenom. Nu väntar jag bara på att den ska torka så det kan komma en grå fårpläd på, eller jag kanske ska ha gråa kuddar istället. Ja det återstår att se.
Men vad tycks, blir det för mycket att ha denna bänk till bordet? Kanske lite för likt bordet trots allt?

Så detta är hur jag har spenderat min fredagsmorgon, lovley!

Nu en härlig promenad med hunden i det iskalla men soliga vädret.

Hoppas ni får en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar