onsdag 19 oktober 2011

Dagens pinsamma

Okej, ni vet det där som alltid sker på film, eller att man läser om det. Att man inte kollar kjolen efter att man varit på toa och den fastnar i strumpbyxan. Jodå.

Gick på toa idag på jobbet precis innan min kollega skulle gå hem för dagen. Stressade ut och börjar fixa. Plockade ihop lite som skulle hängas ut i butiken, (javisst jobbar jag i butik) Gav mig ut på golvet och jag märker att en kund kollar lite på mig och ni vet den där blicken och chocken som gör att man kollar en gång extra för man inte tror att det kan stämma. Jo den fick jag. Ganska instinktivt känner jag med händerna där bak, fråga mig inte varför jag gjorde det men det var tur för min del för visst känner jag att klänningen min sitter instoppad i strumpbyxan. Drar snabbt ut den och låtsas som inget hänt men den där kunden vet jag inte vad hon tänkte om mig egentligen. Men jag kunde inte sluta skratta så jag var bara tvungen att ge mig ut på lagret för det gick inte att sluta helt enkelt.

Alltså går man in i en butik förväntar man sig kanske en viss standard utav personalen, jag vet att jag gör det iallafall. Jag vet inte om jag hade velats mötas utav en tjej med kjolen instoppad i strumpbyxan.

Men nu har det hänt mig. Jodå.

Undrar vem som kommer kolla typ 10 ggr innan man går ut från toa nästa gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar