fredag 5 april 2013

Att drömma lite..



God morgon fredag!!

Ja det var en kort arbetsvecka denna vecka men helgen är ändå mer än välkommen.

Nu på morgonen har jag suttit och drömt mig bort till sommaren. Att kunna ha altandörren öppen, gå barfota i gräset och att kunna njuta av mitt morgonkaffe i solen på trappen.

Ja, jag törstar efter solen och värmen.
Känner att det är något som är mer än välkommet.

Tankarna har börjar surra över hur jag vill ha det i trädgården detta året då vi faktiskt har lite mer tid till den då vi inte är mitt uppe i något renoveringsprojket.
Olivträd och citrusträd är inhandlat och bara väntar på att få komma ut.
Olivträden kommer ut redan i helgen då det ska vårstädas och putsas fönster.

Ja jag är redo för vår och värme och i helgen ska även trädgården bli det.
Visst är det en härlig tid vi har framför oss.
Full med förväntan.

Men nu, nu firar vi att det är fredag tycker jag och njuter lite extra!

Hoppas att Ni får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar