lördag 13 april 2013

90- talet kanske...



Lördag och jag är uppe med tuppen, det är något visst med att vara uppe så tidigt och att kunna njuta av tystnaden.

Och det doftar vår luften.
Ni vet när det regnat och efteråt så ligger det något där, en oidentifierbar doft men den ger sådan härlig känsla i kroppen, den ger vår...



Här hemma har annars 90-talet kommit till oss.
En liten minipalm.
Nu vet jag inte helt säkert på om det var just 90-talet man hade sådana men jag får den känslan, man hade sådana fast i några modeller större och svampade väggar, gärna i gult eller någon sorts terracottafärg.
 Jodå, jag hade det i mitt tonårsrum , den gula varianten.

Men jag skippar det svampade och kör enbart på minipalmen.

 
 Tillsammans med några klara glasflaskor och lite svart, och ja just det...terracotta.
Så blev det en bra mix.

Palmer...ja jo....det kan funka.

Nu hoppas jag att ni får en underbar lördag mina vänner så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar