fredag 8 februari 2013

Ett lack och längtan efter vår...



God morgon fredag!

Om ni som jag gillar mörka lack så är här ett litet tips, Isadora kommer ju var säsong med nya färger och här är det senaste jag slog till på.
Jag älskar mörka lack och detta hamnade högt på listan av favoriter.

Färgen är lite oidentifierbar, brungråmedlitelila, ganska nära aubergine.
639 Metropolitan.

Underbar färg!

Jaha, så kom snön igen....jag brukar inte gnälla över vädret för det finns ju ändå inget man kan göra åt det.
Men nu behöver jag vår! Nu!
Lite sol, lite ljus.
Något som gör en piggare och att dagarna känns lite längre och ljusare.
Att få kasta den tjocka vinterjackan, och att få sätta ner fötterna i ett par ballerinas , utan strumpor. 
Ja det längtar jag efter.

Oj nu blev det nog lite för mycket dagdrömmande.

Men tills våren bestämmer sig för att komma så får jag hoppa i träningskläderna och få min pigghet därifrån istället.


Hoppas att Ni får en underbar fredag mina vänner så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar