onsdag 27 februari 2013

Back on track



Ja. tiden verkligen försvinner och helt plötsligt är det en hel vecka sedan jag var här inne.
Inget planerat uppehåll utan det bara blev så, inte ens öppnat datorn på denna tiden.
Ganska skönt att få avskärma sig lite. Och veckan som gått har enbart bjudit på jobb och träning.

Men nu är jag back on track och vårlängtan den är större än sist.
Nu är jag verkligen trött på vinterjackan, dem tjocka skorna.

Finns det ingen dans man kan göra för att framkalla våren, någon indiandans eller något liknande??

Jag hade dansat den flera gånger om isåfall. Och jag vet att jag inte är ensam om denna längtan efter våren. Tror att hela landet skriker efter lite sol och värme just nu.

Så vi kanske alla ska dansa fram våren?? Det hade varit en fröjd för ögat att se...tihi.


Nu mina vänner, hoppas jag att ni får en underbar dag så hörs vi senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar