tisdag 5 februari 2013

Äntligen kväll..


Äntligen kväll och jag sitter nu som fastklistrad i soffan.

Idag har det varit en riktigt jobbig dag rent kroppsligt då jag har världens träningsvärk. Varenda rörelse har varit en kamp och jag har gått som om ja....ja ni fattar nog.

Hade till och med tänkt träna idag men det fick jag snabbt avstyra då jag faktiskt inte ens kan böja på benen.
Och jag tog inte ens i så som jag brukar göra utan det är väl bara ett resultat om att musklerna har vilat i allt för länge nu.

Så nu tänker jag fortsätta att sitta här i soffan utan minsta möjliga rörelse.

Men jag måste erkänna att lite härlig känsla är det trots allt. Det är alltid en skön känsla när kroppen fått jobba!!


Hoppas att Ni haft en underbar dag så hörs vi senare!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar