lördag 16 februari 2013

Att lära sig något nytt...


Förra helgen fick jag lära mig hur man gör när man ska försöka få rot på nya pelargonier.
Så nu har jah två stycken i vatten för att se vad som händer.
NU har ju jag icke existerande gröna fingrar, men under tiden är det lika vackert att ha dem så här. Men jag hade blivit superglad om jag hade lyckats. Och lite otålig som jag är så kollar jag dem ganska många ggr under dagen, trots att jag vet att inget hänt.

Så. Lördag idag. Vilket betyder jobbdag för mig. Idag kändes det väl inte helt ok när klockan ringer 05:30 och snoozade kanske lite för länge. Men nu är jag uppe och ska göra det bästa av denna dagen. 
För ni känner väl att det faktiskt ligger lite vår i luften...Eller är det bara inbillning från min sida??

Jag hoppas att NI får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!


1 kommentar:

  1. Ha en underbar lördag! Jag hörde vårfåglarna i morse!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera