torsdag 2 februari 2012

Turkost


Jag är ju ingen fans utav färg som kanske många redan vet. Men den senaste tiden har något hänt i min inredningshjärna och den skriker efter färg. Inte regnbågens alla färger och jag vill ju inte överösa hemmet med färg, jag trivs med mitt vita och kommer aldrig att överge det. MEN där finns en färg som ständigt återkommer och det är turkost. Turkost i alla dess nyanser och helt plötsligt ser jag det överallt och jag vill ha allt. Muggar, kuddar, plädar, you name it, i want it.
Men jag ska ju inte gå helt bananas för det är jag för feg för och jag tror inte att jag kommer trivas så heller. Dörren som vi köpte ville jag ha en i en svag nyans av turkos men har lämnat den tanken då det blir för mycket.

Så nu har jag äntligen kommit på vad jag kan göra för att få ut min turkosa längtan.


Haha ja roligare än så här blir det inte. Några askar.
Men tänkte att det är bättre att börja i liten skala och känna efter. Och vem vet, kanske dessa små förvaringsaskarna kan stilla min turkoslängtan.

Hur gör ni när ni får en färglängtan?? (om ni får någon)
Går ni bananas eller njuter ni bara på håll??

Nu hoppas jag att ni får en underbar torsdag mina vänner och njuter av den härliga snön som kommit! Love It:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar