söndag 5 februari 2012

Härliga härliga söndag

Vilken härlig söndag vi har haft. Inga måsten, struntat i tvätt o dammsugning och bara tagit det lugnt. Åkt ut i skogen och promenerat på höga höjder, och jo men visst glömde jag kameran hemma. Och nu har vi precis fikat med en go kopp kaffe och wienerbröd.

Här är vår lilla arbetshörna. Hyllan är ju äntligen målad och upphängd ovanför skrivbordet.

Ni ser även bordsskivan jag vill måla svart men som mannen tyckte var onödigt. Men jag trivs fortfarande inte med det bruna. Vad tycker ni?



Även mina turkosa små askar är klara och jag måste säga att jag är mer än nöjd med dem. Fullkomligt älskar den kulören och hjärnan spinnar på vad jag mer kan tänkas förändra.

Visst man ser ju att dem inte är butiksmålade askar men vad gör det??!!
Haha jag är så barnsligt förjust i dem så jag måste gå in i rummet och bara slänga ett snabbt öga på dem då och då.

Mannen tyckte att bordet var lite väl tomt nu när allt stod på hyllan, men jag känner att det måste få vara tomt då det är just ett arbetsbord. Man ska kunna sitta med datorn där, symaskinen ska lätt kunna komma upp utan att man måste flytta på en massa saker först och man ska kunna pyssla och måla och allt därtill. Så därför passar den tomma ytan perfekt just nu.

Så vad har ni hittat på idag? Har ni varit ute i den friska luften och njutit?

Jag hoppas iallafall att ni haft en underbar dag vad ni än haft för er!

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar