söndag 12 februari 2012

Godmorgon Söndag

God morgon denna härliga snöiga söndag. Mannen väckte mig imorse och berättade att det snöade ute och att det det var täckt av snö. Barnslig som jag är när det gäller snö så reste jag mig direkt för att kolla om det stämde, oh jovisst.
Så idag blir det minst en långpromenad.


Igår blev det en tur till härliga Enkla Ting då härliga Kajsa som har butiken öppnade upp igen efter lite tids stängt. Och man blir helt hänförd när man stiger av bilen. Det är så underbart där och alla hennes saker hon har i butiken, ja hela atmosfären är underbar.
Och hon själv är helt underbar. Så sprudlande glad och tar sig verkligen tid med alla hennes kunder.

Så det blev lite shopping för mig oxå som egentligen har shoppingförbud.

En härlig liten silverbricka som jag jag vet att jag kommer ha användning för länge.


Och även två små väldigt enkla ljuskoppar som är underbart vackra.
Enkelt är oftast det vackraste.


Grenarna på bordet har jag haft ända sedan nyår så dem borde jag verkligen ta bort och förnya mig men jag trivs med den  där. Dem ger mig en känsla jag gillar.

Oj, nu kom mannen hem med frukost...

Hoppas att ni får en underbar söndag mina vänner så hörs vi senare.


1 kommentar:

  1. Vilken underbar blogg du har! Jag har nu småtittat i den och jag kommer tillbaka!

    SvaraRadera