tisdag 18 juni 2013

Förälskad...

 
Vilken underbar dag vi har haft idag.
Strålande sol och jag har spenderat hela dagen i trädgården.
Inte många knop har blivit gjorda utan jag har verkligen tillåtit mig själv att ta det lugnt.
 
Det är nu vår tredje sommar i huset och vår trädgård och jag måste säga att jag blir mer och mer förälskad i den för var dag som går.
Den är härligt lummig, inga raka linjer så långt ögat kan nå. Det gör allså inget om man inte orkar ta tag i den på några dagar.
Jag har alltid trott att jag skulle vilja ha en ren och snygg trädgård. Ja självklart vill jag ha rent men när jag säger ren så tänker nyanlagd trädgård.
Jag älskar sådana trädgårdar, men just nu är jag väldigt glad att vi inte har en sådan för jag älskar det operfekta som vi har. Att det inte kräver det jobbet utav en.
 
Men vem vet, nästa år kanske jag inte känner samma sak men just nu. Ja nu är jag allt lite förälskad i den.
 
Hoppas att Ni haft en underar dag mina vänner så hörs vi senare!
 
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar