fredag 7 juni 2013

Välkommen in



 
Denna vy är det som möter en när man stiger in genom dörren hos oss just nu.
Ramarna hänger kvar men på bordet ändras det lite då och då.
 
 
 
Underbara rosa pioner som man bara blir sådär härligt glad utav.
 
Ja. Så var det fredag idag, härliga soliga fredag.
Vilket vanligtvis innebär ledig dag för mig men jag var ju ledig igår så det blir jobb idag.
 
Hade ni en trevlig nationaldag igår?
Vi njöt mest hela dagen i trädgården med sol, grillning och cricket spel.
Underbara dagar när dem är som bäst.
Man slappnar i hela kroppen och verkligen lever i nuet.
Rätt konstigt det där, nästan jämt och ständigt lever man och blickar framåt.
Glömmer att leva i nuet och faktiskt njuta utav det som bara dagen har att erbjuda.
Så lite mer leva i nuet denna sommar tänker jag bli bra på.
 
Så med det kickar vi igång denna fredag tycker jag!
 
Hoppas att Ni får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!
 
*
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar