måndag 17 juni 2013

Gult är inte fult...

 
God morgon nya vecka!
 
Jag har verkligen fastnat för gult just nu. Mina blickar dras till gult var jag än går. Och det är ju inte världens lättaste färg att bära har jag konstaterat. Men vad gör det?!
 
Fyndade både klänningen och skorna till halva priset förra veckan och det är en stor kandidat till midsommar.
 
 
Skorna kommer bli favoriter, dessa kan verkligen matchas till allt. Och när det gäller skor, ja då älskar jag färg.
Kanske för att jag annars inte bär så mycket färg när det kommer till kläder och då är det ju perfekt att ha färg på fossingarna.
 
 
Älskar färgkombinationen.
 
Tänk, till helgen är det midsommar.
Har nog inte förstått att det faktiskt redan är sommar och snart börjar jag på mitt nya jobb, om en vecka är jag den nya tjejen som ska fråga om allt. Lära mig nytt system, nya produkter, nya kollegor.
 
Otroligt spännande ska det bli men samtidigt väldigt nervöst. Från att ha kunnat mitt jobb på mina fem fingrar ska plötsligt jag vara den som kan minst. Tycker inte om att inte kunna.
Men det är dags att utmana sig själv nu. Och trots allt så är det ju det som är en del av det roliga.. att få lära sig nytt. Att utmana hjärnkontoret.
 
Men innan dess ska vi fira midsommar och att det är sommar!
 
Hoppas att Ni får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!
 
*
 
 

3 kommentarer:

  1. Åh, så snygg klänning!! Den föll mig precis i smaken! Materialet ser härligt ut också. Får jag fråga var du hittade den någonstans? :)
    Spännande med nytt jobb! Det är alltid pirrigt i början och svårt att inte känna att man kan allt, men det är ju såå utvecklande och roligt när man börjar komma in i det. Håller tummarna att du ska trivas!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mkt för dina fina ord:)

      KLänningen är en Soaked in Luxury, den är superskön att ha på sig!

      Kraam Emma

      Radera
    2. Tack snälla för svar! Ha nu en toppenfin Midsommar i din nya snygga klänning :-) Kram

      Radera