tisdag 26 mars 2013

Pärlhyacinter



Små söta pärhyacinter.
 
Ska jag vara riktigt ärlig så är det faktiskt det enda påskpyntet här hemma och dessa är väl kanske inte direkt något pynt.
 
Jag har aldrig förstått mig på att pynta till denna högtid.
Varför vet jag inte riktigt för det finns ju verkligen inget jag inte gillar med påsken.
Det har bara aldrig blivit av och den är ju över så snabbt.
Men jag tycker att det är fint med allt granris och fjädrar och äggen.
 
 
Men men, jag får njuta hos andra som har gjort det fint och får spendera den med familj och det är det viktigaste för mig.
 
 
Märker ni hur ljust det är när man vaknar och att det inte alls är lika svårt att gå upp ur sängen som tidigare.... jag märker jättestor skillnad, beror kanske på att jag alltid snoozar ungefär en timme ibland, men nu är jag uppe på bara 20 min.
Och det är stooor skillnad för mig, tihi.
 
Så nu ska jag ta vara på denna energin och göra mig lite frukost innan det väntas arbete.
 
 
Hoppas att Ni får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!
 
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar