måndag 18 mars 2013

Min lördag..


Helgen började med en tur till Magasin36, det var väldigt längesedan jag var där.

Och jag fastnade här, vid vårens accentfärg nr1, korall.
Älskar färgen men skulle nog inte ta in den hemma i form av textil tror jag.
 Däremot skulle jag kunna tänka mig att ha den i trädgården, tillsammans med allt grått trä och grönska.


Men jag älskar kombinationen av dessa tre tillsammans.

Efter att ha strosat runt i butiken var det dag för ett besök i den omtalade saluhallen, och jag säger bara vilken saluhall!!

Det är enligt min mening precis så en saluhall ska vara.
Lite av allt och man ska kunna handla hela middagen där utan att behöva bege sig någon annanstans.

Besöket avslutades med lunch för min pappa som fyllde år i februari uppe i restaurangen.
Det var väldigt gott men själva stället stod nog för upplevelsen än själva maten.

Så jag har haft en härlig helg, och jag tänker ta med den känslan in i denna vecka....
Kan ju behövas med tanke på att dem lovat snöstorm och jag vet inte allt!!


HOppas att Ni mina vänner får en underbar start på veckan så hörs vi senare!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar