tisdag 19 mars 2013

Storm...



Mina påsar som jag hade till advent används flitigt fortfarande, älskar ljuset dem ger och att det inte är vanliga traditionella ljuslyktor.

Jaha, här nere i Skåne hade dem lovat värsta stormen och snökaos men än så länge så är det bara storm, ingen snö.
Så vi får väl hoppas på att det stannar där.
Lång vinter har vi haft, nästan 5 månader och det börjar märkas ordentligt i kropp och själ. 

Och alldeles strax ska jag ge mig ut på en långis med doggen här och han njuter verkligen av stormen då en av hans stora passioner är att jaga löv, han skulle kunna hålla på i timmar så någon större aktivitet på rundan behöver det inte bli idag utan det fixar han själv med hjälp av virvlande löv.
Vad skulle man göra utan dessa underbara djur!

Hoppas att Ni får en underbar tisdag mina vänner så hörs vi senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar