fredag 15 mars 2013

Delade meningar..


Välkommen fredag!

Så härligt med fredag och veckans sista arbetsdag, även för mig denna vecka och det är så skönt.

Dock hade det ju kanske kunnat vara mer vår ute än vad det är.
Jag och doggen här hemma har delade meningar om hur roligt det är med snö..

Han älskar det, att använda sin nos som snöskyffel och vägrar komma in från trädgården.

Jag däremot är ganska trött på det och hade mentalt förberett mig på att hänga undan vinterjackan för denna säsongen, med det blev jag snuvad på!
Utan istället blir det fortsatt med den och dem tjocka vinterkängorna.
Men den kommer tids nog den oxå.

Har ni några planer för helgen?
Eller ska ni bara ta det lugnt?
Själv är vi uppbokade hela helgen, men bara på roligheter.

Ja älskade fredag, välkommen!

HOppas att Ni får en underbar start på helgen mina vänner så hörs vi senare!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar