tisdag 30 juli 2013

Färgsprakande




I brist på andra bilder får jag bjuda på helgens outfit, en färgsprakande sådan.
Något händer med mig på sommaren och jag nästan kräver färg. Vill ha färg konstant och oftast färger jag normalt sett inte använder.
 
 

Som denna underbara kjol. Använder den vid nästan vart ledigt tillfälle.
Massa färger och mönster.
 
 
 
Matchas med en enkel vit tischa och huvudbonad.
 
Men det märks ju klart och tydligt att jag inte gillar att stå framför kameran och nästan gömmer mig med detsamma så fort en kamera dyker upp.
 
Annars så springer sommaren iväg. Snart är det augusti och jag vet inte vart juli har tagit vägen.
Jag kan ju inte skylla bloggfrånvaron på lata lediga dagar på stranden precis utan det är jobb, jobb och åter jobb.
Men jag älskar det. Jag lär mig så mycket nytt var dag och hjärnan får verkligen arbeta. Visst är det fortfarande frustrerande att inte kunna sitt jobb fullt ut ännu men samtidigt så är det en del av det jag älskar, att jag aldrig vet vad dagen har att erbjuda.
 
Men idag, idag ska jag njuta av lediga timmar och återhämta knoppen.
 
Hoppas att Ni har en underbar julidag mina vänner så hörs vi senare!
 
*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar