onsdag 25 september 2013

Mera guld

 
Ja, jag har fått lite guld på huvudet.
Och fortsätter alltså att spraya.
 
Här är senaste tillskottet som har blivit guldig istället för svart.
Gjorde ju på prov först men har upptäckt att jag gillar det, massor.
 
 
Och fikonträdet, som tappade alla sina blad och som jag trodde var utom all sin räddning har återfått sin glans och förtjänade då en lite glammigare vardag.
Oxå en helt vanlig zinkkruka som fått stå offer för sprayburken.
 
Trodde att det skulle bli knasigt med tanke på våra tolixstolar som står väldigt väldigt centralt i huset och även lampan som syns på bilden.
 
Men jag säger bara, våga blanda olika metaller.
Det silvriga står för det hårda och kalla medans det guldiga bryter av med sina varma vibbar.
Så det blev inte alls knasigt, inte alls.
 
Men nu får det räcka.
Det får inte gå till överdrift.
Vilket jag lätt kan ta det till när jag fastnat för något. Och än är där färg kvar....
Men jag ska försöka hålla det på en normal nivå.
 
Hoppas att NI får en fortsatt bra dag mina vänner så hörs vi senare!
 
*
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar