måndag 4 mars 2013

Då var vi igång



Hej nya vecka!

Måndag och veckan är redan igång.
Och vilket strålande väder vi fick som start. Nu är den älskade våren på ingång.
Jag lovar!

Och ett monster har flyttat in här hemma. Ja, jag kallar det monsterblad för jag kan aldrig uttala det riktigt och jag kommer aldrig ihåg det heller för den delen.


Har aldrig tänkt på det innan att använda dessa blad i en enkel vas.
Men nu ville jag ha grönt här hemma.
Så ett monster blev det.

Så har ni fått vårkänslan i kroppen?
Fåglarna kvittrar, solen värmer och den där lite pirriga känslan infinner sig om att vi går mot varmare grader.
Träningen blir ju så mycket lättare oxå, iallafall för mig som alltid tränar utomhus.

Ja veckan började bra och jag tycker att vi fortsätter så, eller vad säger ni!

Hoppas att Ni haft en underbar start på veckan mina vänner så hörs vi senare!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar