söndag 13 januari 2013

Söndag hela dagen



Hallå underbara söndag!

Idag har vi haft en underbar söndag, några vänner ringde och tvingade ut oss i skogen, hade ingen möjlighet att säga nej och det är jag verkligen glad för.
Så underbart väder med strålande sol och kallt.

Efter det blev det brunch hemma hos då dem senare hjälpte oss med ett litet projekt som jag fått tjata mig till hos mannen.


Denna vecka har jag köpt hem körsbärskvistar och visst är det lite vårigt med dem?!

Bredvid står det senaste voluspa som jag fick i julklapp.
Ja, jag är fast när det gäller dem.
Älskar dem och skulle kunna ha hela huset fullt med dem.

 

Underbar färg som man blir glad av.


Nu: iväg på söndagsmiddag hos svåger och sambo!

En söndag precis som den ska vara...


Hoppas att Ni haft en underbar söndag kära vänner så hörs vi senare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar